Dlaczego nie mogę się zalogować?

1. Sprawdź, czy korzystasz z najnowszej wersji aplikacji Player. Sprawdź tutaj, dlaczego warto aktualizować aplikację Playera.

2. Upewnij się, że dane, którymi próbujesz się zalogować do Playera są poprawne. Dodatkowo sprawdź, czy nie masz włączonego CapsLocka na swojej klawiaturze – jest to bardzo ważne podczas logowania, a zwłaszcza wpisywania hasła, ponieważ nasz system rozpoznaje i rozróżnia wielkie i małe litery w haśle.

Jeżeli masz pewność, że adres e-mail jest taki sam jak ten wskazany podczas rejestracji, a hasło przez Ciebie wpisywane nie zawiera błędów, spróbuj zalogować się korzystając z innej przeglądarki.

Pamiętaj, żebyś mógł się zalogować w większości witryn, w tym do Playera, Twoja przeglądarka musi zezwalać na zapisywanie plików cookie. Upewnij się, czy w przeglądarce, z której korzystasz, jest włączona opcja "Zezwalaj witrynom na zapis i odczyt danych w plikach cookie".

3. Sprawdź również ustawienia opcji "Blokuj pliki cookie innych firm". Do prawidłowego zalogowania do Playera musi być ona wyłączona. 

4. Korzystasz z przeglądarki mobilnej Safari? Upewnij się, że wyłączone są 2 poniższe opcje w Ustawieniach Safari w Twoim urządzeniu:

- Blokuj śledzenie poza witryną

- Blokuj wszystkie cookie

Jeśli chcesz zalogować się na telewizorze lub przejść do zakupu usługi przez zeskanowanie kodu QR, rekomendujemy korzystanie z wbudowanego skanera kodów na swoim telefonie. W niektórych zewnętrznych aplikacjach do skanowania kodów QR pobieranych ze sklepów Google Play i Apple Store aktualnie obserwujemy pojawianie się po zeskanowaniu kodu QR nieautoryzowanych przekierowań do reklam Google, wymuszających podanie numeru karty i obciążających konto. Player nie jest odpowiedzialny za te przekierowania i nie pobiera w ten sposób płatności od klientów.
Przed autoryzacją zakupu zweryfikuj, czy odbiorcą płatności jest na pewno TVN S.A.


Pamiętaj, że podczas logowania nie jest konieczne wpisywanie numeru karty płatniczej.
W przypadku wystąpienia tego problemu prosimy o zgłaszanie tych reklam do Google i zalecamy kontakt z bankiem celem odzyskania środków poprzez zablokowanie transakcji, złożenie reklamacji lub skorzystanie z opcji chargeback.

Kody QR w aplikacji na telewizorach służą do tego, aby jeszcze szybciej zalogować się do Playera. Wystarczy, że zeskanujesz telefonem kod widoczny na ekranie Twojego telewizora i zostaniesz automatycznie zalogowany.

 

Problem dalej występuje? Koniecznie skontaktuj się z naszym Zespołem Obsługi Klienta - przejdź do formularza kontaktowego.

Czy ta odpowiedź była pomocna?
Przekaż nam informacje jak możemy ulepszyć ten artykuł:
46% osób uznało odpowiedź za pomocną.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami